Logo
تاریخ : دوشنبه 4 دي 1402
کد 784

تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه بناب

روز دوشنبه ۲۰ آذرماه تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه بناب از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن کنفرانس سردار شهید سلیمانی برگزار شد.
در این برنامه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر عباسیان، مسئول محترم نهاد رهبری دانشگاه جناب آقای دکتر حیدرزاده، معاونت محترم آموزشی و پژوهشی دانشگاه جناب آقای دکتر حاجی بدلی و جناب آقای دکتر احمدیان از پژوهشگران برتر دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه مراسم مدیر محترم مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بناب، جناب آقای دکتر توحید ادیبی در مورد مشکلات مرکز رشد و مخصوصا نداشتن مکان فیزیکی مناسب برای فعالیت فناورها صحبت کردند.
در ادامه مراسم از سرکار خانم دکتر الهام عفتی به عنوان برگزیده دستاوردهای فناورانه تقدیر شد. ایشان رییس هیات مدیره ی شرکت فناورانه "پیشرو پلیمر طبیعت" می باشند. این شرکت جزو شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بناب می باشد. این شرکت هم راستا با نام خود با هدف تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر بنیان نهاده شده و تولید انواع مواد پلیمری و شیمیایی را در برنامه ی بلند مدت خود دارد. این شرکت در حال حاضر با اتکا به تخصص و تجربه ی نیروهای خود قادر به تولید انواع مواد پلیمری و افزودنی در مقیاس آزمایشگاهی و در مراحل بعد در مقیاس نیمه صنعتی و صنعتی خواهد بود. همچنین قادر به ساخت انواع تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در زمینه ی مهندسی پلیمر مانند اکسترودرهای تک پیچه و دو پیچه، راکتورهای شیمیایی و ... می باشد. مدیرعامل این شرکت جناب آقای مهندس هوشیار حیدری، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی امیر کبیر با ۱۵ سال سابقه ی کاری در زمینه ی تولید پلیمرها و طراحی و ساخت دستگاههای مرتبط به  صنعت پلیمر می باشند. رییس هیئت مدیره ی این شرکت سرکار خانم الهام عفتی دکترای مهندسی پلیمر و عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی و پلیمر دانشگاه بناب می باشند. گوشه ای از کارگاه این شرکت در تصاویر زیر به نمایش درآمده است.
تجلیل از فناوران

تجلیل از فناوران
همچنین در این مراسم از سرکار خانم مهندس رقیه ناعم وند به عنوان برگزیده واحد فناور برتر تجلیل شد. ایشان مهندس کامپیوتر و مدیر عامل شرکت توسعه گران خلاق هستند. محصولات ایشان در فروشگاهی با نام تجاری دانشمند کوچولو به فروش می‌رسد. نمونه ای از محصولات ایشان در تصاویر زیر دیده می شود.
 
تجلیل از فناوران

تجلیل از فناوران

تجلیل از فناوران
 
سرکار خانم دکتر عفتی و سرکار خانم مهندس ناعم وند نفرات اول و دوم از سمت چپ در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه حضور دارند.
تجلیل از فناوران


 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 4 دي 1402
  • ساعت 09
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 15
نظرات شما
captcha refresh