Logo
تاریخ : يکشنبه 21 اسفند 1401
کد 737

انتخاب فناور مرکز رشد شهرستان بناب به‌عنوان "کارآفرین برگزیده"

سرکار خانم رقیه ناعمی‌وند فناور مرکز رشد شهرستان بناب موفق به کسب عنوان "کارآفرین برگزیده" در جشنواره کارآفرینی فناوری های نرم و خلاق شدند.

اینجانب توحید ادیبی، مدیر مرکز رشد واحد های فناوری شهرستان بناب، موفقیت سرکارخانم رقیه ناعم وند فناور مرکز رشد شهرستان بناب در کسب عنوان "کارآفرین برگزیده" در جشنواره کارآفرینی فناوری های نرم و خلاق را به ایشان و خانواده محترمشان و همچنین به خانواده بزرگ شهرستان و دانشگاه بناب تبریک عرض می نمایم. این بانوی موفق را از زبان خودش بهتر بشناسیم.
اینجانب رقیه ناعم وند هستم با توجه به علاقه ای که بر روی کارهای علمی پژوهشی داشتم از برای رفع نیاز آموزشی (نشانه های زبان فارسی) برای نو نهالان  عزیزمان، ایده فناورانه پازل قصه گو، رو به دو صورت محصول فیزیکی و محصول نرم افزاری تکمیل نمودم که در شهریور سال ۹۸ به عنوان یک ایده فناورانه به مرکز رشد دانشگاه بناب معرفی و دفاع نمودم. من و همکارانم با تاسیس شرکت در تاریخ ۹۸/۸/۸ با نام  توسعه گران خلاق و نام تجاریcreative developers ونام فروشگاه دانشمند کوچولو مشغول کسب وکار و فعالیت می باشیم. با یاری خدا و حمایت های مرکز رشد شهرستان بناب توانسته ایم اولین  محصول(پازلهای قصه گو) رو به مرحله تجاری سازی برسانم. اینجانب و همکارانم با شرکت در سومین دوره جشنواره کارآفرینی و فناوریهای نرم وخلاق در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، علاوه بر انتخاب به عنوان کارآفرین برگزیده موفق به کسب اعتبار150 میلیون تومان به صورت وام برای توسعه کسب و کارم شدم. در پایان از زحمات جناب آقای دکتر عباسیان ریاست محترم دانشگاه سراسری بناب، جناب آقای دکتر ادیبی مدیر مرکز رشد دانشگاه بناب، جناب آقای دکتر جعفری راد ریاست محترم پارک علم وفناوری استان آ.ش و جناب آقای دکتر اقدسی معاونت محترم پارک علم وفناوری، هم چنین جناب آقای مهندس محمدیاری مدیر مراکز رشد شهرستانها نهایت تشکر وقدر دانی را داریم.
برای آَشنایی بیشتر با این بانوی موفق و محصولات متنوع ایشان می توانید به آدرس اینترنتی یا محل استقرار این شرکت در مرکز رشد شهرستان بناب مراجعه فرمایید.
آدرس ایننرنتی شرکت 
www.lsshop.ir 
آدرس دفتر اداری و فروشگاهی شرکت واقع در مرکز رشد شهرستان بناب:
مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان مرکز رشد شهرستان بناب طبقه دوم شرکت توسعه گران خلاق
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 21 اسفند 1401
  • ساعت 09
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 89
نظرات شما
captcha refresh