Logo
تاریخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392
کد 166

ثبت نام متقاضيان میهمانی و انتقال

روابط عمومي

ســـازمان امور دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راســتاي انجام هر چه بهتر آئين نامه و تسهيل در امر ميهماني و انتقال دانشجويان زمان ثبت نام متقاضيان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی 93-92  اعلام می نماید.

-          دانشگاه های مبدأ موظفند بر اساس مفاد آيين نامه 18503/ و مورخ 10/7/89 و اصلاحيه آن، و اطلاعیه های بعدی درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط در خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه نظر خود را اعلام و در صورت موافقت ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. دانشگاه های مقصد موظفند حداكثر تا پایان مرداد ماه  با اظهار نظر نتیجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام نمايد.

 

وظايف متقاضي:

- دانشجو بايستي با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبني بر نوع آن (2 نیمسال ميهماني،‌ تمديد ميهماني، ميهمان دائم و انتقال) در سامانه  خدمات آموزشي در موعد اعلام شده (اول ارديبهشت لغايت سي و يك ارديبهشت) ثبت نمايد و با اطلاع كامل از شرايط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصيلي، وضعيت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه يا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمايد.

- متقاضي ميهماني و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرايط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر يك از اطلاعات ارائه شده امكان ميهماني يا انتقال را از خود سلب خواهد نمود.


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392
  • ساعت 16
  • توسط روابط عمومی
  • تعداد بازدید 2271
نظرات شما
captcha refresh