Logo
تاریخ : يکشنبه 3 دي 1391
کد 112

هفته پژوهش با شعار «پژوهش تقاضامحورو تولید دانش بنیان، زیر بنای اقتصاد مقاومتی»

روابط عمومي
با نام و یاد آفریدگار هستی

پژوهش اساساً یکی از مهمترین  ابعاد زندگی بشر محسوب می گردد که تعمق در مضمون آیات 30 تا 33 سوره بقره با توجه بر نقش پژوهش در افزایش ظرفیت علمی بشر خلیفةالله اثبات آن خواهد بود.

مراسم گرامی داشت هفته پژوهش سال 1391 در دانشگاه بناب  به منظور ایجاد و افزایش انگیزه پژوهش با محوریت پژوهش های کاربردی و در راستای شعار ملی  " پژوهش تقاضا محور و تولید دانش بنیان - زیربنای اقتصاد مقاومتی " برگزارشد. این مراسم که از روز شنبه 25/9/1391 در تقارن با شروع هفته پژوهش آغاز گردید شامل برنامه های تخصصی به تفکیک  گروه های علمی، کارگاه های تخصصی و بین رشته ای و در نهایت اختتامیه در روز چهارشنبه 29/9/1391 بود.

از مهمترین کارگاه های تخصصی می توان به کارگاه تخصصی گروه معماری با دعوت  از متخصص خارج دانشگاه، کارگاه طرح و مقاوم سازی لرزه ای گروه عمران با همکاری متخصص مدعو، کارگاه تخصصی رشته اپتیک به همت گروه مربوط و کارگاه تخصصی گروه مکانیک  با دعوت  از کارشناس صنعت اشاره نمود.

مسابقه بین رشته ای نیز اولین مسابقه عمومی راهکار برتر مقابله با زلزله در ایران بود که در آن هدف  تقویت انگیزه پژوهش گروهی و بین رشته ای روی یکی از مسائل مهم کشور   دنبال می شد.

طی مراسم اختتامیه که از حمایت های مادی و معنوی  شایان ذکر دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه برخوردار بوده و با توجه به تلاش های انجام یافته علی رغم نوپا بودن دانشگاه سطح مناسبی را داشت و امید است در آینده با اعمال نظم و نظام بیشتر بهتر  وپربارتر از پیش گردداز پژوهشگران برتر در قبال تلاش ایشان جهت ایفای نقش خویش در سربلندی ایران اسلامی عزیز ضمن چاپ ده ها مقاله  ISI   و علمی – پژوهشی و کنفرانس ، از مقام آوران مسابقات در حمایت ازروحیه  پژوهشی آنها و همچنین دانشجویان رتبه اول هر رشته – ورودی تقدیر به عمل آمد.
 با امید سربلندی روزافزون ایران اسلامی عزیز


  • نوشته شده
  • در يکشنبه 3 دي 1391
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • تعداد بازدید 1148
نظرات شما
captcha refresh